Glæde ved en god kop te
Kurv 0

Handelsbetingelser

Nedenstående handelsbetingelser er gældende for al samhandel med teogglæde.dk. Te og Glæde overholder alle regler og lovgivninger om handel, fødevarersikkerhed, nethandel med mere. Disse handelsbetingelser er en kort opsumering af diverse regler.

Juridiske oplysninger

www.teogglæde.dk ejes og drives af:

Tyttebær IVS
Enighedsvej 2
9000 Aalborg

Tyttebær IVS blev etableret i 2016.

Kontaktoplysninger:

Email kontakt@teogglaede.dk

Telefon 21973933

Se vores Smileyrapport:

Se kontrol rapport

Betaling

Alle priser er angivet i danske kroner inkl. moms og andre afgifter.

Man kan betale online med følgende kort: American Express, Mastercard, Visa. Man kan også betale med PayPal og MobilePay.

Vælger du at betale via bankoverførsel, skal beløbet overføres til:

Tyttebær IVS
Arbejdernes Landsbank
Reg. Nr. 5363
Kontonr. 0000243493

IBAN DK8653630000243493
SWIFT ALBADKKK

Obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs hvorfor: https://www.emaerket.dk/forbruger/tips-guides-og-gode-raad/benyt-indsigelsesordningen

Al betaling online foregår gennem en sikker krypteret forbindelse.

Forsendelse og levering

Du får mulighed for at vælge mellem levering til en pakkeshop og levering til adressen. Pris for fragt starter med 30 kr. og bliver mindre jo større indkøbskurvet er. Gratis fragt starter ved 299,01 kr.

Gratis afhentning af varer i Te og Glædes adresse, Enighedsvej 2, 9000 Aalborg. Gratis levering til NOVI i Aalborg Øst.

Lagervare sendes indenfor 1-3 hverdage efter, at vi har modtaget din bestilling. Dine varer kommer til dig ca. 2-3 dage efter vi har afleveret pakken i posthuset/ pakkeshop. Der skal forventes længere leveringstider ved ferier og højtider, for eksempel Jul.

Vi benytter Post Nord, GLS, Bring, og Dao 356 for at sende pakkerne. Du bliver tilsent en track&trace link, når din pakke leveres til forsendelsesfirma.

Te og Glæde tager ansvaret for varerne, indtil modtagelsen.

Forkert adresse eller ej afhentet pakke

Du bedes indtaste dine oplysninger korrekt. Du bedes også hente din pakke fra leveringsfirma indenfor rimeligt tid. Får vi din pakke retur, skal du betale fulde fragtomkostninger og ekspeditionsgebyr (til sammen 50 kr), hvis du skal have din pakke sendt til dig igen.

Faktura

Vi sender altid en faktura til dig. Bliver varer sendt til dig i en pakke, får du en printet faktura sammen med dine varer. Henter du dine varer selv, får du en pdf-faktura samen med invitationsemail for at hente dine varer.

Fortrydelsesret/returret

Te og Glæde giver 30 dages fortrydelsesret på alle varer.

Vi vil kun have glade kunder, derfor accepterer vi alle varer retur, uanset om de var åbnet eller ej. Åbnede madvarer kommer aldrig tilbage på salg.

Du skal senest 30 dage efter varen er modtaget kontakte Te og Glæde på email, telefon eller brev, og informere om sin valg at fortryde købet. Det er så din ansvar at sende varerne retur indenfor de næste 14 dage.

Varen skal sendes til:

Tyttebær IVS
Enighedsvej 2
9000 Aalborg

Vedlæg derudover en kopi af kvittering/ faktura hvor der står "Retur" og/ eller en udfyldt fortrydelsesformular: klik her (anbefalet).

Vi vil overføre beløbet tilbage til dig på den samme måde, som du har oprindeligt betalt i forbindelse med bestillingen, indenfor 14 dage fra at vi har modtaget varen retur.

Vi betaler også returneringsudgiften. Ønsker du en pakkelabel, skriv venligst til kontakt@teogglaede.dk. Du skal selv stå for at printe den. Alternativt kan du vedlægge en bevis/ kvittering for returneringsudgifter, så vi kan refundere dem. Vi beder dig at pakke varerne forsvarligt ind, for at varerne returneres i ubeskadiget stand. 

Nægtelse at modtage pakken betragtes ikke som købsfortrydelse. Vi modtager heller ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. Er der fejl eller mangler ved varen, skal du snarest muligt kontakte Te og Glæde på telefon eller email og senest to måneder efter, at fejlen optages. Vi beder dig at give så meget information som muligt om den fejlende vare.

Hvornår er varen mangelfuld? Det vil sige, når varen kan kun delvist eller helt ikke bruges ift. det almindelig brug eller stemmer ikke sammen med det, der er angivet på emballagen. For eksempel, når der er mindre antal tebreve end det står på tepakken, chokolade med hasselnødder indeholder ingen nødder og lignende. Trykfejl på emballagen eller chokoladen, der er knækket et enkelt sted, er ikke en mangel.

Der gives ingen reklamationsret hvis fejler opstod som resultat af forkert brug, håndtagelse eller opbevaring af varer.

Ønsker du at benytte din reklamationsret, er der forskellige muligheder alt efter hvad fejlen er: at få penge helt eller delvis refunderet, eller varen byttet. Te og Glæde kan kræve dokumentation for skaden eller tilbagesendelse af varen, inden den refunderes eller byttes. Vi betaler også alle ekstra omkostninger ved det tilfælde, at en defekt vare skal returneres.

En defekt vare skal pakkes godt ind og sendes retur til:

Tyttebær IVS
Enighedsvej 2
9000 Aalborg

Husk at vedlægge kvittering for forsendelse, så kan vi refundere det.

Du er velkommen at læse mere om reklamationsret på forbrug.dk

Klageadgang

Vil du gerne klage, kan du gøre det ved at skrive til kontakt@teogglaede.dk.

Du er også velkommen til at benytte EU's online klageadgang: Online Dispute Resolution

Persondatapolitik

Sikker og krypteret betaling online

Teogglaede.dk bruger ssl kryptering for at beskytte dit privatliv.

Foretages der betaling med kreditkort på webshoppen, sker betalingen på en sikker forbindelse, der sikrer, at dine betalingsoplysninger ikke er tilgængelige for uvedkommende. Når betalingen foretages online, sker det gennem en sikker krypteret metode gennem webshopsystemet og en sikker betalingsgateway Stripe.

Hvilke data indsamles der og hvorfor?

For at netbutikken kan fungere og vi kan sende dine varer til dig, er vi nødt til at spørge for personlige oplysninger. Det indeholder dit navn og adresse - for at vi kunne sende varen, og din telefon og email - for at vi kunne kontakte dig og for at du kunne får oplysningerne om forsendelsesstatus.

Din IP-adresse registreres af sikkerhedsmæssige årsager når du foretager et køb.

IP-adressen og evt. personlige oplysninger oplyses til politiet, hvis der er tale om falske betalinger, svindel og bedrageri med kreditkort.

Sikkerhed

Oplysninger afgivet på webshoppen videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand. Alle oplysninger gemmes på højsikrede servere.

Cookies og privatlivspolitik

Teogglæde.dk bruger cookies (egne og fra tredjepartier, som Google og Facebook). Cookie er en lille fil som gemmes af browseren i din computer. På den måde kan teogglæde.dk huske de valg, som du foretager i hjemmesiden. Data der indsamles af cookies er anonym og bruges kun til at give en bedre handelsoplevelse, annoncering på nettet og statistik. Man kan altid slette sine cookies via sin browsers indstillinger.

Varekøb

Varekøb foregår ved følgende procedure:

1. Den ønskede vare tilføjes til indkøbskurven. I indkøbskurven kan man slette eller ændre antallet af bestilte varer. Når du er klar til at gå til kassen, bliver du spurgt om at godkende disse handelsbetingelser.

2. I kassen bedes du at udfylde kontakt og modtagerinformation. Har du en rabatkode, kan du også indtaste den i rabatfeltet. 

3. I den næste side bliver du spurgt at vælge din fortrukne leveringsmetode.

4. Så kommer du til betalingsmetode. Du kan vælge mellem kreditkort, bankoverførsel, PayPal og MobilePay. Følg instruktioner på skærm.

5. Købet bekræftes og betaling gennemføres.

6. Herefter modtager du en elektronisk en ordrebekræftelse pr. e-mail.

7. Vi pakker dine varer og sender dem til dig.

 

Handelsbetingelser for teabonnementet

Tilmeldingen skal ske senest fredagen inden, hvis man gerne vil komme på den måneds udsendelse.

Pris: 100 kr + forsendelsen 30 kr.

Størrelsen af tepakkerne kan variere lidt, men du vil altid mindst få tre forskellige slags te og en plade chokolade til en værdi af mindst 100 kr.

Betaling: du får en faktura i din email, efter vi har sendt pakken af sted. Fakturaen kan betales med bankoverførsel til:

Tyttebær IVS
Arbejdernes Landsbank
Reg. Nr. 5363
Kontonr. 0000243493

IBAN DK8653630000243493
SWIFT ALBADKKK

Fakturaen kan også betales med kort eller MobilePay. Betalingslinket finder du på din faktura. Der kan forekomme kortgebyrer.

Betalingsfrist: 14 dage.

Forsendelse: Er du en privat person, sender vi til en pakkeshop i nærheden af dig. Indtaster du en cvr nummer, sender vi som erhvervspakke.

Ændringer og opsigelse af abonnementet

Opsigelse af abonnementet skal ske senest fredagen inden den måneds forsendelse. Du kan til enhver tid ændre størrelsen og frekvensen af dit abonnement, dog senest fredagen inden forsendelse. Skriv til kontakt@teogglaede.dk hvis du vil gerne ændre eller opsige dit abonnement.

Tilfredshedsgaranti

Vi giver tilfredshedsgaranti for teabonnementet ligesom til almindelig køb i vores butik. Ved retur af varer bliver du udstedt en kreditnota/tilgodebevis. Den kan du enten bruge til at få ekstra i din næste forsendelse, til almindelig køb i butikken, eller få dine penge refunderet.

Forkert adresse eller ej afhentet pakke

Du bedes indtaste dine oplysninger korrekt. Du bedes også hente din pakke fra leveringsfirma indenfor rimeligt tid. Får vi din pakke retur, ophører dit abonnement øjeblikkeligt. Du skal betale de fulde fragtomkostninger og ekspeditionsgebyrer (tilsammen 50 kr), hvis du skal have din pakke sendt til dig igen.

Ændringer til disse vilkår og betingelser

Vi forbeholder ret til ændringer af abonnementstilbuddet. Alle aktive abonnenter vil få en email med ændringer.

Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Der tages forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

Siden sidst opdateret: 2017 08 04